Helg

Idag skulle vi skriva en opponering inför måndagens seminarium,
men det gick inte alls bra. Inloggningen för studenter krånglade
så fanns inte mycket att göra.. När vi väl fick tag i dokumenten
var det skrivaren som krångla, text som försvann och så vidare.
Fick ner litegrann i alla fall men får fortsätta på måndag innan
seminariumet.

Nu är det i alla fall helg, fast det blir inte så lugnt som jag hade
hoppats på. Ska göra lite inför opponeringen och sedan måste jag
läsa lite inför seminariumet då det är jag som ska redovisa på måndag.
Kanske lika bra att sätta igång och titta igenom vad som ska sägas
på seminariumet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0