Onsdag

Det är inte ofta vi har sovmorgon på socionomprogrammet och börjar
först efter lunch. Oftast brukar det vara så att förmiddagarna är fulla
med grupparbeten eller liknande. Men idag har vi sovmorgon till 13.15 -
underbart! :) Dock inte lika underbart att föreläsningen håller på till
16.00, men men..

Jag har fått många timmars sömn inatt, det behövdes kan jag säga.
Nu är jag pigg och utvilad, redo för dagens föreläsning om olika
analysmetoder. Funderar på att hoppa in i duschen nu innan jag ska
till universitetet, då har jag en sak mindre att göra när jag kommer hem
på eftermiddagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0