Kapitel 1

Trots att jag sov några timmar längre än planerat idag så hann jag ändå
göra det jag tänkte i pluggväg. Planen var att skriva färdigt kapitel 1
i uppsatsen. Det hann jag med under eftermiddagen. Gillar att handledaren
är så snabb med att svara när man mejlar, han måste ju vara inne
konstant och läsa mejlen, haha. Fick i alla fall klartecken från han att
allt såg bra ut, så jäkla skönt! Nu kan jag lämna kapitel 1 bakom mig,
check. :)



Under kvällen har jag suttit och lyssnat på Von Benzo och Nickelbacks
nya album. Kärlek! ♥ Var kärlek redan när första låten på Nickelbacks
cd började spela för någon dag sedan. Åh vad jag älskar dem,
de levererar alltid. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0