Hemtenta - check!



Jisses vad det har gått bra idag med pluggandet! :D Jag har gjort färdigt
hela hemtentan/individuella examineringsuppgiften på bara några timmar.
Satt i torsdagskväll typ en-två timmar och skrev på första uppgiften, och
idag gjorde jag de resterande uppgifterna under någon timme. Voilá -
Färdig! :) Känns såååå skönt att vara klar även fast den inte behöver vara
inlämnad förrän 8/12. Men nu slipper jag tänka på den utan kan istället
ägna mig åt B-uppsatsen. Apropå uppsatsen, även där har jag gjort framsteg
idag. Intervjuguiderna till X samt BUP är nu färdiga, galet skönt!
Känner mig nöjd med det jag åstadkommit i pluggväg idag, så nu kan
jag med gott samvete ta det lugnt imorgon. :)

Nu tänker jag byta om till mjukiskläder, koka te och slå igång ett par
avsnitt av Andra avenyn.  Låter som en bra lördagskväll. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0