Helg

Äntligen är helgen här! :D Riktigt efterlängtad kan jag säga, även fast
den till största del kommer bestå av tentaplugg..

Seminariumet idag gick riktigt bra, bättre än vad jag hade vågat hoppas
på. Vi fick inte alls särskilt mycket backning, så på torsdag ska vi träffas
och göra lite korrigeringar.  :) Skönt att alla seminarium är över nu.
Endast tentan på onsdag som återstår, sedan är det finito med detta
moment och det ska bli så galet skönt!



När jag kom hem från universitetet blev det middag och sedan två
timmars pluggande. Nu ska jag börja helgen på riktigt genom att
se några serier, bland annat Sol, fest & oroliga föräldrar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0