Tentaångest

Jag blir så arg på min hjärna, ååh! Den har verkligen tagit sommarlov
för längesedan.. Vart har min motivation och koncentration försvunnit
egentligen? Inför tentorna under hösten kunde jag sitta i sex-sju timmar
utan problem och läsa. Men inför denna juridiktenta går det verkligen inte,
efter några minuter har jag tappat koncentrationen. ;/



Tentaångesten har infunnit sig rejält i alla fall.. Vanligtvis brukar jag
vara nervös men ändå känna att jag har läget under någorlunda kontroll,
men så är det inte nu. Jag har inte en aning om vad som komma skall
på tentan eftersom varje tenta har olika frågor, ingen är den andra lik.
Det är inte alls vad vi socionomer är vana vid. Bodelningen är något som
jag verkligen hoppas inte kommer, jag blir inte klok på vad som ska
ingå och vad som inte ska ingå.. Nej usch, jag har tentaångest till tusen.
Nu vill jag bara att det ska vara onsdag efter klockan 15.00, så jag
slipper tänka på denna förbannade juridiktenta.

Kanske dags att försöka återgå till pluggandet? Ni ser, det går ju sådär..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Har samma problem, ja har suttit med 3 uppgifter sen klockan nio, o ja kan inte göra sista... suck, sista uppgiften lixom sen är ja klar! fick en katt iknät nu också som stör.. tänk att allting kommer ivägen ;) haha



Hoppas du kom igång o plugga lite.. :)

sv: skönt med sommarlov hela sommaren, tyvärr är ja riktigt pengakåt o vill ha pengar.. men kanske är för ja vill göra så mkt, vi åker ju till turkiet i september o så vill ja till ullared.. :/

kram

2011-05-30 @ 12:32:19
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Det är klurigt jag vet, hoppas jag kunde hjälpa dig något :) Jag har tenta på just sånt. Bodelningar, skilsmässor och framförallt arv, arv är hur krångligt som helst. Hoppas det går bra hehe, imon är det dags. Bra med ångest här också!



Håller tummarna för dig på onsdag då, det går säkert galant ska du se :)

2011-05-30 @ 17:27:50
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0