Lördag

Lördagmorgon och jag har vaknat pigg och glad, härligt. Igårkväll blev det
fredagsmys som varje fredag. Vi tittade på Triple X (xXx), det var faktiskt
första gången jag såg den trots att det är flera år sedan den kom ut på film.
Vin Diesel hade huvudrollen och då kan den inte vara annat än bra.  :)
Jag tyckte den var riktigt bra, lite overklig ibland med alla stunt men det får
man leva med.  :)



Ja, vad händer denna lördag? Jag hade tänkt göra alla "måsten" här på
nätet först och främst. Facebook, gratisbio, bloggen, mejlen och så vidare.
Klockan 10.00 ska jag befinna mig i tvättstugan och sedan ska jag ägna
några timmar åt skolarbete. Jag ska läsa litegrann inför tentan, hade faktiskt
tänkt kika igenom föreläsningsanteckningar och sedan bläddra lite i lagboken.
Så sysselsatt kommer jag att vara, både idag och imorgon..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Jaha okej, är den bra? :)

2011-05-14 @ 12:02:29
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0