Fredag

Äntligen en dag med solsken, det var på tiden efter att ha haft regn
i två dagar. Igåreftermiddag hade vi solsken här hemma medan
det hade ösregnat och åskat på älsklingens jobb, tänk att det kan
vara sån skillnad på vädret när det bara är drygt en mil emellan platserna.



Den här fredagen började väldigt bra, jag satte mig ute på balkongen
redan före 09-tiden. Redan då var det över 20 grader i solen så det
kunde inte ha blivit så mycket bättre. Satt ute och läste i Camilla Läckbergs
bok Isprinsessan drygt tre timmar innan solen försvann. Just nu gömmer
den sig bakom molnen, men lite färg har jag fått i alla fall.  :) Varför kan
vi inte vara lediga lite oftare från skolan? Jag skulle mer än gärna börja
varje morgon med solande på balkongen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0