Pluggande

Det känns som att hela helgen har gått åt till skolarbete..
I fredags pluggade jag ganska många timmar och igår blev
det drygt fyra timmar. Visserligen så är jag ett steg närmare
att bli färdig. Inte helt fel eftersom jag då får vara ledig från
31 mars till 10 april.  ;)

Nu ska jag passa på att skriva referenslistan till det individuella
fördjupningsarbetet. Jag anser att arbetet är klart men eventuellt
kan någonting ändras under veckan, men referenslistan kan jag
ändå skriva. Om arbetet sedan får godkänt är en annan femma,
men jag har gjort så gott jag kan. Hade även tänkt skriva uppföljningen
av det individuella samtalet som vi hade under termin 1.
Sedan är jag klar med allt skolarbete under denna termin, skönt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0