Onsdag

Gårdagens fotbollsmatch var rolig att se men hade velat se
lite mer spänning. Sverige utklassade Finland rejält och resutatet blev 5-0.
Zlatan var den bästa målskytten som vanligt, gjorde tre mål på bara
några minuter.  :)

Nu är klockan strax efter 07-tiden och jag är redan vaken. Detta för att
jag ska åka hem till Umeå idag, och bussen går redan före 09-tiden.
Solen skiner ute och termometern visar närmare +27 grader när solen
lyser på termometern. Hoppas dock att jag finner en mer skuggig plats
i bussen, annars lär jag smälta bort med tanke på att jag ska sitta i
bussen närmare sju timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0