Måndag



Haha, jag kunde inte slita mig från Rederiet igårkväll så det blev inte
alls att se på Den utvalde. Nå ja, jag har sett den tidigare så det spelade
inte så stor roll.  :)  Idag fortsätter jag mitt Rederiet-marathon eftersom
det är grått och mulet väder ute. Härlig måndagsunderhållning! :)

Sitter just nu och äter frukost samtidigt som jag ser på Jims värld.
Var vaken rätt sent igår men ändå lyckades jag ta mig upp i normal
tid, imponerande.  ;p Som sagt, inga planer för denna måndag men
det är det bästa med sommarlovet - ta dagarna som de kommer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Det låter som en skön dag!

2011-06-20 @ 13:06:48
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0