Måndag

Igårkväll satt jag bänkad framför tv:n och tittade på The big 4 som jag
nämnde i förra inlägget. Jag är inget jättestort fan av varken Slayer
eller Metallica men det hade varit grymt att vara på Ullevi för att se
Metallica igår. Bästa låten var helt klart Enter Sadman, de spelade den
trots allt. ;) Sedan visade några avsnitt av CSI XL så jag hade under-
hållning ända fram till 02.30 då älsklingen kom hem från jobbet.



Dagens planer är att dammsuga för första gången sedan vi skaffade
Diesel. Det ska bli spännande att se om han är lika rädd för dammsugaren
som Kosmos. Än så länge har han bara varit nyfiken på allting, inte rädd.
Så jag hoppas det är samma sak med dammsugaren.  :) Mer planer?
Hade tänkt duscha och sedan passa på att läsa lite i en bok för idag visar
sig inte solen alls..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

SV: Aah, tänkte mest att du kallade honom "den", därför jag inte trodde att ni visste könet :)

2011-07-04 @ 10:56:34
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0