Tisdag

Jisses vad tidigt jag somnade igårkväll. Redan 21.40 låg jag i sängen
och var påväg mot John blund. Skönt att somna riktigt tidigt ibland.  :)



Idag har vi sovmorgon till 10.15, men jag är redan vaken.
Detta för att jag ska åka in med älsklingen till universitetet eftersom
han ändå ska in till stan. Det finns ändå en del som behöver göras
innan lektionen börjar, så vid 09-tiden hade jag tänkt kopiera några
kapitel som ska läsas inom basgruppen. Föresten, jag glömde nämna
igår om en sak. Var upp till studentexpeditionen och hämtade ut
mitt sista case, även det var godkänt. Alla tre är alltså godkända, härligt! :D

Hela denna dag kommer bestå av något skolrelaterat. Först ska jag
vara på universitetet framtill 16.00, därefter blir det att åka hem och
äta middag. Sedan är det bara att plocka fram böcker, föreläsningsanteckningar
och allt som behövs för att se vad Psykologi-arbetet går ut på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0