The sims 3

Jag har haft fullt upp sedan imorse, och har fått gjort ett och annat.
Julsakerna är nu nere i förrådet och där får de stanna till december.
Har även duschat, bäddat rent i sängen, diskat och gjort lite annat
smått och gott.

Nu däremot kryper tiden fram, det känns som att tiden står still.
Efter lite zappande på tv:n bestämde jag mig för att spela The sims 3
istället, förhoppningsvis går tiden fortare då. 17.00 är det dags för
tvättstugan, så har tre timmar kvar att vänta, då passar Sims-spelande
perfekt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Gick tiden fortare när du spelade? :)

2011-01-16 @ 10:46:23
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0