Shoppingtur

Det professionella samtalet gick hyffsat bra idag, lite framsteg jämfört
med förra gången vart det i alla fall. Om en vecka är tredje träffen -
och då ska vi bli videofilmade när vi agerar samtalsledare. Spännande.



Efter det professionella samtalet blev det lite lunchätande innan
jag och Kajsa vandrade ned till stan. Väl framme i stan strosade
vi runt på olika affärer, och jag fick med mig lite saker hem.
Inhandlade ett kort till alla hjärtans dag, bakplåtspapper samt sex
armband som var i samma set. Det kostade bara 49 kronor, så
det var billigt för sex armband. Men jag hade presentkort så
jag behövde inte betala någonting.  ;) En fika på Nya konditoriet
hann vi också med under eftermiddagen innan jag hoppade på
bussen och åkte hem.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0