Dag 24 – Min favoritplats

Det här är gårdagens utmaning.



Vad är bättre än sitt eget hem? Vår lägenhet är helt klart favoritplatsen
för mig, hem ljuva hem.  :) Mer specifikt så älskar jag sofforna.
Det finns inget bättre än att kura ihop sig i soffan tillsammans med en
filt, en mugg te och en bra film. Jag kan spendera många timmar per
dag i soffan, så härligt skön som den är, hihi.  :)

Sedan har jag en till favoritplats - hemma hos mamma. Där är det
också härligt att vara eftersom vi inte ser varandra mer än varannan
månad. Att umgås med henne och katten är toppen. :) När jag är där
blir jag bortskämd och lite (mycket?) slö. Skönt att slippa diska och
städa någongång, så måste passa på när man är hem till norr.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0