Onsdag

När denna dag är över har halva veckan redan passerat, tiden går
sjukt snabbt just nu. Men mig gör det ingenting, då blir det snabbare
den 17:e - 20:e februari.  :)

Dagen bjuder på en föreläsning inom området socialpsykologi.
Jag är inte alls insatt i det ämnet, så det ska bli roligt att höra vad
som ingår där. Förhoppningsvis är det en bra föreläsare som gör det
lättare att förstå föreläsningen. Det skulle behöva finnas fler sådana
föreläsare, hehe.  :) Efter skoltiden har jag ingenting inplanerat,
jag tar resten av dagen som den kommer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0