Filmseminarium



Filmseminariumet som började 08.15 var helt okej. Det var intressant
att lyssna och så, men tyckte inte om hur läraren ställde frågorna.
"Vad säger DU om det här" och så vidare, men jag var inte den enda
som reagerade på det. Nå ja, det gick bra i alla fall och vi blev
färdiga redan 09.30 för läraren berättade hur otroligt less han var, haha.

Var förbi till Ica Maxi och handlade inför helgen innan jag åkte hem.
Har varit hemma någon timme och har inte hunnit mer än
ätit lunch, sett Våra bästa år och läst Veckorevyn.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja blir klar USKA den 6 december ;) hihi, men visst.. bebisverkstan sätter nog igång då, vem vet.. :D hihi



Allt bra med dig? :)

2011-02-02 @ 13:06:44
URL: http://louiseberglund.com
Postat av: Petra

Ryan Gosling är en bra skådespelare. :)

2011-02-02 @ 17:08:14
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0