Segt



Imorse/i förmiddags tog jag mig ut på en nästan två timmar lång
promenad. Skönt! Blev dock lite längre än planerat då jag skulle gå
över järnvägsspåret men då stod tåget just där på övergången, skit.
Så det var bara att ta en omväg och det förklarar varför min promenad
tog längre tid än vanligt..

När jag kom hem skulle jag plugga, tanken var att läsa litegrann om en
teori som jag tänkt använda i min uppsats. Men det har gått väldigt dåligt..
Har hittat lite information men nu när jag tänkte skriva tog det stopp.
Vad ska jag skriva? Vad vill de veta? Usch, fattar inte riktigt. Hoppas
handledaren svarar ikväll så jag kan börja skriva teoridelen imorgon.
Så mer idag blir inte gjort, tyvärr. Det skulle verkligen behövas..
Känns som att det är jättelite kvar på uppsatsen men egentligen är allt
kvar, haha. Så lite småpanik har jag för om en månad ska den vara klar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0