Fredag

Igår var det ingen vidare uppdatering här på bloggen. Jag hade fullt upp
hela dagen med både plugg, fixande och konsert. 18.30 var jag och
mamma på Idun och köade till konserten, och 20.00 började det. Kan
bara säga en sak - fyfan vad grym Veronica Maggio är! :D
Även fast hon var hesare än hesast så hördes det inte särskilt mycket
när hon sjöng. När hon sjöng Snälla bli min fick jag gåshud, den är
verkligen tusen gånger bättre live. Jag är helnöjd med konserten,
lätt värd alla hundralappar! :)

Idag är både jag, älsklingen och mamma uppe och hoppar tidigare
än tuppen. Vi vaknade 05.30 och ska snart åka iväg ner mot södra
Sverige. Hade tänkt göra ett besök på IKEA och Birsta i Sundsvall
under dagen. Tre timmars bilresa enkelväg väntar oss, så vi ska
åka kring 07-tiden. Hoppas snöovädret håller sig borta hela vägen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0