Restaurangbesök



Under eftermiddagen åkte vi in till stan tillsammans med svärföräldrarna.
Först strosade vi runt på affärer och jag hittade en ny mp3-spelare,
behöver verkligen en ny eftersom min har så lite utrymme. Så imorgon
ska jag utnyttja mina presentkort och då kostar den bara 49 kronor. ;)
Vid 18-tiden gick vi till Erasia för att äta middag eftersom det är sista
dagen som svärföräldrarna är här. Efter restaurangbesöket åkte vi
till älsklingens bror för att hälsa på där ett tag, och har nyligen kommit
hem därifrån.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Hej!!



Hur har din dag varit?

god natt, kram

2011-08-10 @ 22:56:12
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0