Onsdag



Att starta dagen med musik är inte fy skam, och ännu bättre var det
denna onsdagmorgonen då jag slog på tv:n. Upptäckte att reprisen
av MTV Video music awards 2011 visas, så just nu sitter jag bänkad
framför det eftersom jag inte såg det igårkväll.  :)

Senare under dagen ska jag försöka ta mig ut på en promenad
och eventuellt städa litegrann innan älsklingen kommer hem från
jobbet. Har några timmar kvar så jag får se vad jag hittar på.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

sv: OJ !! dom tiderna var inte å leka med :O vi har ganska många korta dagar, halvdagar liksom.. Men sen har vi så vi måste läsa mycket hemma istället .. :)

2011-08-31 @ 12:39:24
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0