Lördag



Igår gjorde jag ju en "Dagens"-lista och då var jag ju rätt nyttig som
hade ätit frukt, men på kvällen vände det. Var till Coop och köpte
Chili cheese som vi friterade tillsammans med lite strips och åt
med smält ost. Precis som när man äter det från Max. ;) Galet gott men
onyttigt. Varför ska allt onyttigt vara så gott? ;b

Kom i säng kring 02-tiden efter att ha sett både CSI och Criminal Minds.
Men var inte ett dugg trött idag när jag klev upp strax efter 09-tiden,
skönt. Älsklingen har precis åkt till jobbet så jag hade tänkt göra lite
nytta här hemma. Diska, plocka undan lite saker och sånt där, sedan
ska jag fixa naglarna. Ber till de högre makterna att naglarna inte
går av, för nu är nästan alla sådär långa som jag vill ha dem.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Har faktiskt aldrig sett det där tidigare :S

2011-08-27 @ 11:54:32
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0