Schema

 

Denna onsdag börjar med en föreläsning som varar mellan 09.15-12.00.
Idag ska det handla om familjerätt och jag tror att det kan bli rätt så
intressant. Jag kanske får veta något om vad som gäller när man är
sambo, hehe men jag tror att jag och Henke sköter oss.  ;p Efter lunch
ska jag träffa basgruppen för att prata om morgondagens seminarium.
Vi måste göra två uppgifter till det seminariumet, och utöver det så
ska vi även arbeta med uppgifterna till måndagen och tisdagens seminarium.
Fattar inte hur vi ska hinna allting. Varför har de lagt tre seminarium
efter varandra på schemat? ;o Helt sjukt.

När jag kommer hem under eftermiddagen ska middagen i magen
och sedan fortsätter jag med studierna. Då ska det läsas om familjerätt
och eventuellt blir det att renskriva dagens föreläsning. Fullt upp med
andra ord.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0