Schema

 

Dagens schema ser ut såhär, och ska jag vara ärlig så verkar det bli en
bra dag. Morgonen börjar med en två timmar lång föreläsning om välfärds-
stat och socialpolitik. Inte alls intressant, men vi får hoppas att jag
förstår någonting i alla fall. Efter lunch ska vi ha handledning inför bas-
gruppsarbetet, då ska vi få lite klarhet i vad uppgiften handlar om
och så vidare. Därefter ska min basgrupp träffas en stund för att komma
på lite frågor inför en intervju.

 

När jag kommer hem blir det precis som alltid - matlagning, diskning
och sedan renskriva dagens föreläsning. Efter det ska jag läsa i boken
och förhoppningsvis hinner jag kanske läsa ut den ikväll. Vi får hoppas
på det.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Min blogg heter Linnea84 för Linnea är mitt mellannamn och jag är född 84. När jag starta min blogg var inte namnet jag ville ha ledigt, så då valde jag istället Linnea84.

2010-10-06 @ 15:18:03
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0