Universitetet

Trots att det är helg för min del måste jag in till universitetet idag.
Studentexpeditionen var stängd igår när jag hade slutat, så måste
dit idag. Jag ska hämta ut min första tenta (igen) - har lämnat in den
för att de skulle ändra betyget till VG. Så idag ska jag hämta ut den
med betyget VG, hihi. ;) Sedan ska jag också hämta ut min läslogg
som PPU-kvinnan kommenterat. Därefter kanske jag kopierat någon
gammal tenta till detta moment.

När jag kommer hem ska jag läsa lite i en bok inför tentan.
Någon timmes pluggande ska det bli idag, det är planen i alla fall.
Men nu ska jag fixa det sista och sedan traska iväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0