Reklam

Jag är redo att bege mig till universitetet, men det är två timmar
kvar tills jag börjar. Dock går bussen om 40 minuter, så jag
kommer till universitetet vid 09-tiden. Fattar inte varför det går
så dåligt med bussar just till klockan 10. Ska man åka med bussarna
vid 07-08, då finns det en väldigt massa att åka med. Men när man
börjar klockan 10 måste man åka 08.35, för sedan går det en vid 09.30 -
men då hinner man oftast inte fram i tid till föreläsningen eftersom
bussarna alltid är sena.

Nå ja, några minuter kvar innan jag ska ge mig av. Så nu ska jag
läsa all reklam som vi fick under gårdagen. Får passa på nu eftersom
jag inte lär hinna/orka ikväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen aning :P men nånstans där Ica terminalen är, för vi hämtade varor där ifrån :P

2010-11-23 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0