Måndag

Det blev ingen vidare uppdatering här på bloggen under gårdagen.
Mycket annat som tog min tid, bland annat läsningen inför tentan,
och sedan läste jag några kapitel som ska vara till caset.
Dock kommer caset ligga på is nu två veckor framåt eftersom
tentan är om två veckor. Jag vill passa på att plugga till den för
det är en hel del föreläsningar plus litteratur som ska in i huvudet.
När tentan är över då kan jag fokusera till 100 % på caset och för-
hoppningsvis hinna färdigt till jullovet. Jag ska göra mitt bästa
för hur underbart skulle det inte vara med ett ledigt jullov? :)

Nog pratat om caset. Måndagmorgon idag igen, jag tycker det är
måndag hela tiden. Har föreläsning först efter lunch men på
morgonen är det en föreställning om alkohol. Känns inte så lockande
med tanke på att det inte kommer på tentan, så jag funderade på
att skippa föreställningen. Men det kanske är en bra föreställning,
det sa en student i alla fall. Så jag ska fara och se den, kommer
alltså befinna mig på universitetet mellan 10 - 16.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0