Kopiera



Det kommer nog visst bli en lång dag på universitetet för min del.
Jag har en massa att göra inför det nya momentet som börjar på
måndag. Jag ska bland annat kopiera ett kapitel ur en bok,
sedan måste jag kika på en kopia som jag köpt av Alexandra.
Några sidor fattas ur den, så måste jämföra med boken som
det är kopierat ifrån. Därefter ska jag lämna in den individuella
utvecklingsplanen..

Så ni ser, jag har fullt upp denna dag utöver basgruppsarbetet.
Kanske bäst att packa ned matlådan nu och göra mig i ordning
så jag hinner till universitetet i tid.
Inlägget är tidsinställt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0