Fredag

Idag är det fredag som sagt, härligt! Ännu härligare att jag börjar
först 14.15 idag.  ;) Egentligen så är det ingen livsviktig föreläsning
för det kommer inte till tentan, men den ska handla om missbruk.
Och eftersom jag tycker sånt är intressant ska jag befinna mig på plats.
Ska bli kul att se hur många som är där med tanke på att föreläsningen
är mellan 14.15 - 16.00 på en fredagseftermiddag.  ;p

Just nu sitter jag och avnjuter en god frukost, mumsigt. Ska försöka
göra lite "måsten" här vid datorn, så som ta ikapp bloggandet -
har litegrann att skriva om.  ;) Sedan ska jag kika runt på lite hemsidor,
och vid 10-tiden ska jag bänka mig framför tv:n. Våra bästa år visas
så jag får passa på att se det nu när jag har tid.  :) Senare under dagen,
efter 13-tiden, åker jag mot universitetet för att spendera några timmar
där.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0