Fredag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!".
Jag har haft helg sedan onsdags eftermiddag, men det är ändå
något speciellt när fredagen kommer. Nu blir det helg på riktigt
om man säger så.  ;p


Dagens planer är att besöka Vårdcentralen och sedan en sbabbis
in på Coop. Efter det ska jag plugga en stund, hade tänkt skriva klart
allt viktigt från Nätverksfamiljen. Det är skrivandet som tar lång tid..
Jag trodde att jag var ensam om "mitt" lärningssätt: Läsa, markera, skriva.
Men det är många i klassen som gör så, så jag är inte ensam.  :)

Under kvällen ska det inte pluggas i alla fall, det är något som är säkert.
Det ska bli god middag, Idol-tittande (de sänder från Luleå) och sedan
blir det säkert någon film. Fredagsmys alltså.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0