Måndag



Måndagmorgon - och jag är ledig, woho! :) Lärarna har A-dagar vilket
betyder att det inte är någon praktikdag för mig. Skönt med en extra
dag ledigt. Nu återstår alltså bara fyra dagar kvar av praktiken, sedan
är praktiken klar. Då väntar klassresan och sedan är det studentveckan.

Även fast jag är ledig idag har jag fullt upp - minst sagt.
10.25 ska jag se Våra bästa år, det är typ en månad sedan jag sist såg
det. Kan ju inte se det när jag har praktik, haha. ;p Sedan ska jag ner till
affären och handla cremé fraiche till dagens middag. Efter det får jag
nog sätta igång med middagen så jag är klar till 15.00. Då ska jag
befinna mig på Synoptik för ett återbesök angående linserna.
Senare under eftermiddagen kommer mamma hit för vi ska och
titta på lokalen som vi har hyrt till studentfesten.  :) Efter det åker
vi till Seskis och där stannar jag till söndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-24 @ 10:24:42
Postat av: FlizanLizan

sv: Idag ska jag käka middag hos mina morföräldrar sj? :P

2010-05-24 @ 10:25:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

super:D vad gör du?

2010-05-24 @ 10:27:24
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hur känns det nu när studenten är så nära?

2010-05-24 @ 14:04:51
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0