Lägenhetsvisning



Jag var jättenervös och spänd inför lägenhetsvisning, men det var
helt i onödan. Redan när vi kom in märkte jag att det var en bra
lägenhet, hihi. Det var en stor hall (äntligen! Jag hatar små hallar
för då trängs man när man klär på/av sig och så vidare). Sedan var
det ett stort kök, där det fanns gott om skåp och lådor. Det fanns
två sovrum, och det kan jag inte klaga på. Båda två var stora
och rymliga, plus att "masterbedroom" hade massa garderober
(äntligen många! Då kanske alla våra kläder rymms?).
Vardagsrummet var lite mindre än vad jag hade trott, men det
var ändå stort och de nuvarande hyresgästerna hade två soffor
där plus tv och tvbänk samt skrivbord och vitrinskåp. Så rymligt
var det i alla fall. Dessutom fanns det balkong! ;) Toaletten var
i samma storlek som vår nuvarande, och det finns badkar där
också - bra.  :)

Det är alltså en 3:a på 75 kvm, och den ligger i centrumdelen
så det var ju kul. Fast centrum kanske man inte kan kalla det,
men det fanns butiker, bankomat, vårdcentral, apotek och så vidare.
Dessutom finns det tre restauranger/pizzerior.  :) Som ni förstår
så tackade vi alltså JA till lägenheten! Wiiiiie!   :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0