Kort dag

Idag blev det en lagom praktikdag, fast dagen kändes ändå kort.
Men roligt har det varit, trots regnet som kom under lunchen.
Jag var en timme med 1-2:orna idag, och det var lika kul som
när jag hade praktik där förra året.  :)

När jag kom gick jag igenom posten och nu sitter jag här.
Hade tänkt gå in till mommo en stund men hon är på PRO-möte,
haha. Nå ja, får fundera ut någon middag till senare i alla fall.
Grymt sugen på pasta med chili-cremé fraiche, yummie! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: ja verkligen :P

2010-05-26 @ 14:58:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0