Schema

Inläggen i Schema-kategorin kommer börja rulla in igen, hihi.
Nu är sportlovet slut, och det är dags att återgå till skolbänken.
Snart är det påsklov (om någon vecka) och sedan är det bara
att vänta in sommarlovet..   :)

 

Dagens schema är inte speciellt jobbigt för min del, hehe. En riktigt skön
början såhär efter sportlovet kan man säga. Börjar 08.00 med
Religionskunskap A, inte världens roligaste ämne.. Jag har inte en aning
om vad vi ska göra. Tror att vi ska avsluta Kristendomen i alla fall.  :)
Sedan kommer jag inte att ha Människor i behov av stöd-lektionen
för det kommer några hantverkare hit och tittar. Så jag måste hålla
mig hemma då. Sista lektionen är 13.20, så får en håltimme där -
ganska lång också.. ;p Tror att vi ska planera kring friluftsdagen
under sista lektionen, men är ej säker.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Ciiz

ja absolut :)

2010-03-15 @ 12:35:44
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Sophie

oj okej då beror det nog mycket på vem man får köpa upp hos :) Hoppas du får en snäll och förstående person :D

2010-03-15 @ 14:16:21
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0