Planering

Projektarbetet gick sakta men säkert framåt idag, vilket känns skönt.
Synd bara att den tredje gruppmedlemen var borta, allt går saktare då.
På andra Projektarbetstimmen planerade vi inför klassresan, roligt! :)
Vi ska åka till Umeå, och kommer bli borta två nätter - så mycket har
vi bestämt hittills. Sista lektionen uteblev, eller man fick läsa i Kirre hemma.



Middagen befinner sig i magen nu, mätt och belåten idag igen. Nu tänkte
jag kika runt lite samt svara på kommentarer, sedan ska jag hoppa in
i duschen. Efter det blir det några avsnitt av Tre Kronor tror jag, tycker
det är dags för det.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0