Lördag

Lyckat att bli sjuk på studentkvällen.. Det känns som att jag har taggtråd
i halsen, det är inte kul. Det är det absolut värsta med att ha ont i halsen,
när det är som taggtråd och man får typ kväljningar varje gång man hostar.



Men jag är ändå glad även fast jag har sjukt ont i halsen och rösten är dålig.
Nu är studenten över och jag har sommarlov! :) Jag kommer sakna vissa
från klassen så in i norden, men vi kommer att hålla kontakten. Har några
jättefina bilder från igår som älsklingen fotade, så ska visa senare.  :)
Vet ni föresten att de första raderna i NSD som handlar om Kalix student-
firande
börjar med vår sång? "Hörde jag skål? HELA TIDEN!" ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0