Förberedelser



Idag har jag ägnat hela dagen åt förberedelser inför studenten som är
imorgon. Först var jag, älsklingen och mamma till Coop för att handla
inför morgondagens middag. Sedan åkte jag till skolan för att dekorera
studentflaket. Vi målade lakan, blåste ballonger och satte fast björkris
på flaket. Under eftermiddagen åkte jag till bygdegården för att
duka inför morgondagen.   :)

Under kvällen har vi varit till Bjumis och lämnat balklänningen.
Vi hämtade även svärföräldrarnas kamera, så ska vi överföra lite
bilder från balen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

roligt med studenten, låter som ni haft en toppenrolig dag idag :)

2010-06-10 @ 21:06:14
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0