Fix



Jag försökte somna om efter att jag fick veta att Morjärvsresan var inställd,
men det gick inte. Istället har jag ägnat morgonen åt att städa bland alla
papper - skolpapper, papper från vägverket, transportstyrelsen och allt
annat. Skönt att ha städat bland alla papper nu, då slipper jag göra det
när vi ska flytta.  :)

Lunchen är i magen och nu hade jag tänkt duscha. Sedan ska jag ner till
Fritz Olsson och hämta ut min studentpresent, hihi. Efter det kanske jag
packar ner lite kläder i väskan och sedan åker vi till Seskis.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: nikolina

Hej allt väl?

Gud vad sugen man blev på jordgubbar nu haha :)



Kom och var med i min frågestund det skulle uppskattas :]



Fin blogg förresten!

2010-06-04 @ 12:20:55
URL: http://celebija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0