Lördag

Oj vad längesedan det är jag har varit såhär pigg! Igårkväll blev det inte
så sent, Wallander - Dödsängeln slutade redan före 00-tiden. Så vi kom
tidigt i säng, skönt.



Idag kommer mamma hit, då ska jag få övningsköra.  :) Ska bli roligt
eftersom det är drygt en vecka sedan sist med bilskolan. Utöver övnings-
körandet så ska vi till Bjumis och hälsa på. Sedan blir det matlagning
under eftermiddagen. Kvällen kommer jag spendera framför skolböckerna,
usch. Här ovanför ser ni hur mycket läxor/prov jag har att plugga framtill
15 februari. Mer lär det bli kan jag lova..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

åh, den filmen vill jago ckså se!!

2010-01-30 @ 09:57:56
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Okej :)

kul när man tror att man vet men att det sen visar sig att man har fel :)

2010-01-30 @ 10:11:53
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0