Körlektion

Jäkla vilken miss jag höll på att göra på morgonen.. Jag hade tittat på fel
datum igår när det gällde dagens körlektion. Jag trodde att det var körning
07.45 idag, men på morgonen upptäckte jag att det var 07.00. Som tur var
upptäckte jag det i god tid, så jag hann till körskolan i tid.  :)
Körningen gick jättebra idag, fick även göra en invändig säkerhetskontroll.



Nu sitter jag hemma och är helt förvirrad.  ;o  I söndags visade vårat schema
att vi har IV idag på morgonen 08.00, men igår var det borttaget. Idag finns
det inte heller inlagt på schemat, så jag vet inte om det är IV nu. Men på
torsdag är det schemalagt, så då går jag till lektionen. Får väl höra då med
läraren ifall det var Webbdesign idag, det finns då inte på schemat. Sedan
märkte jag idag att det är inlagt en till timme för projektarbetet. Snacka
om att bli förvirrad. ;o  Nå ja, 10.10 ska jag vara på skolan för att se ifall
det är någon projektarbets-lektion, eller om det är schemaläggaren som
tjorvar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0