Rudträskbacken

Imorse hann jag uträtta en bankärende innan det var dags att åka
till Rudträskbacken. Så jag har hunnit med rätt mycket under
morgonen, vilket alltid är bra.

I Rudträskbacken var det kallt och j*vligt, haha. Ansiktet fick ta
emot en massa kyla, och ännu värre blev det när vi åkte madrass
nedför slalombacken. Fanns ingenting att göra där heller, så vi satt
inne i skidstugan och pratade. Var en onödig skoldag helt enkelt. ;p



Har nyss ätit middag och snart ska jag hoppa in i duschen.
Luktar rök så in i norden eftersom vi grillade korv under dagen.
Hade även tänkt ägna en timme eller så åt läsning, Kirre väntar
på mig.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Gabriella

så lite så

2010-02-24 @ 16:50:45
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Gabriella

titta på tv :) sj då?

2010-02-24 @ 16:53:24
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0