Haparanda

Idag har jag övningskört i snöoväder, men det är ju bra träning så.. :)
Vi har besökt en massa affärer under dagen – ÖoB, Elgiganten,
Sporthuset, Djurmagazinet samt Coop. Sista anhalten var Max där vi åt
middag, för min del blev det ett Hot american-mål. ;)



Nu sitter vi hemma hos mamma och ska väl hitta på något. Jag är lite smått
sugen på att läsa I taket lyser stjärnorna, men vi får se om det blir av.
20.00 är det Melodifestivalen i alla fall, och jag får hoppas det är bättre
ikväll än vad det hittills har varit. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0