Effektivt

Effektiv är mitt förnamn just nu, hihi. Jag har duschat, b.u.s:at samt
fixat till mig. Sedan fortsatte jag att läsa i boken I taket lyser stjärnorna,
och nu är den utläst. Jäkla vad bra den var! Minst lika bra som filmen,
man fick veta en massa saker som inte togs upp i filmen.  :)
Har precis skrivit en bokrecension om boken, så imorgon får svenskläraren
något att läsa.



Snart är det dags för middag, och sedan ska vi åka hem till Kalix.
Kommer ha fullt upp där hemma – packa upp, handla, byta bläckpatroner
i skrivaren och så vidare. Men ikväll ska jag spela Sims i alla fall, det är
ett som är säkert. Jag har inte ens hunnit påbörja mitt hus där, bara själva
sim-gubben. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0