Socionomernas julmys

Detta inlägg är tidsinställt.

Nu är det stress, stress, stress som gäller. Kom hem lite före 17-tiden
och har precis fått i mig mat. Tur att jag har en snäll pojkvän som hjälper
till med matlagningen.  :) Ska nu byta om till andra kläder och sedan är
det dags att åka tillbaka till universitetet.



Ikväll är NH bokat för oss socionomer eftersom vi ska ha julmys.
Det ska bli roligt att mingla runt och inte behöva tänka på någon
tenta eller så som man gjort den senaste veckan. Det var prat om att
vi ska se Mysteriet på Greveholm, dricka glögg, äta pepparkakor och
umgås. Mysigt! :)

Jag hoppas på en rolig kväll, kommer hem efter 22-tiden någongång.
Så nästa uppdatering blir inte förrän imorgon, men jag tror ni klarar er.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0