Haparanda

Oj vad jag och älsklingen har snurrat runt i Finland idag, haha.
Vi åkte till Haparanda vid 13-tiden för att handla inför nyårsafton
samt för att köpa ett bilbatteri från Finland. Men det var inte det
lättaste att hitta till Ojanperä eftersom de hade flyttat. Efter många
om och men, och hundra körningar på samma väg hittade vi rätt.  :)


Kom hem vid 16-tiden och sedan dess har jag sett en massa mat-
lagningsprogram. Först Rosemary Schragers kockskola, sedan Rachel
Allen
och nu ser jag på Celebrity masterchef.  Jag klagar inte precis
eftersom jag älskar matlagningsprogram.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0