Strömpilen

Vi åkte iväg vid 12-tiden för att besöka en akvarieaffär på Haga,
men det var inte öppet. Deras öppettider var 16.00 - 19.00,
knasiga tider.. ;p Så vi ska dit senare under eftermiddagen igen.

(Bilden är från Strömpilens hemsida)



Istället åkte vi till Strömpilen för att se vad det fanns för
affärer där. Inne på Elgiganten köpte jag nya bläckpatroner till
skrivaren. Svinigt dyrt måste jag säga. 120 kronor dyrare än
i Haparanda på Elgiganten. Sedan gick vi runt på klädaffärerna
och inne på H&M hittade jag ett tjusigt linne, men jag köpte det
inte. Pengabrist till max just nu. Passade på att handla litegrann
på ICA Maxi också, plus att vi blev medlem där. Så nu kommer
vi få erbjudanden därifrån också. Alltid bra att ha både Coop-
kort och ICA-kort.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

SV: härligt!

Jodå, det är prima med mig :)



Vad gör du då? :)

2010-08-24 @ 22:39:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Petra

När börjar du skolan?

2010-08-25 @ 20:48:33
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0