Tisdag

Tisdagmorgon, vilket betyder sovmorgon fram till 12.10, härligt!
Igårkväll pluggade jag körkortsteori, precis som jag sa, men
"några sidor" förvandlades till 100 sidor. Det var inte så intressant
kapitel, men jag bara läste och läste - vips hade jag läst 100 sidor.
Har nu plöjt igenom halva boken snart, tror jag i alla fall. Känns mer
än bra kan jag säga, men måste även träna hemuppgifter.



Efter 10 timmars sömn klev jag upp imorse, pigg som en lärka.
Har ätit frukost, läst tidningen samt duschat. Inte speciellt mycket
som hunnits med, men jag har all tid i världen eftersom jag inte
börjar förrän om tre timmar. Självklart ska jag se Våra bästa år
klockan 10.30, det är ett måste eftersom jag är hemma den tiden.
Före det ska jag hinna svara på kommentarer, läsa bloggar,
besöka Gratisbio samt Facebook, och sist men inte minst - läsa mejlen.
Ser ni att jag har fullt upp? Som jag sa igår, att sitta vid datorn är
nästintill ett heltidsarbete.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0