Söndag

Igårkväll tittade vi på Robinson och hade trevligt hos mommo, vi löste
korsord bland annat. Efter Robinson tittade vi på Tomten är far till alla barnen,
en klassiker under jul enligt mig. Hoppas den visas på julaftonskvällen som
den brukar varje år, den är riktigt rolig. 22.00 var det dags för Beck - Vita nätter,
lika bra som alltid. Sedan blev det att sova, och ont i armen hade jag..  ;/



Imorse klev jag upp före 09.00, och var riktigt pigg. Sitter här nu och skriver
samtidigt som jag äter lite frukost. Under förmiddagen ska jag duscha och det
gruvar jag mig för. Det lär göra mer ont i armen än jag redan har, usch.
Hade även planer på att övningsköra litegrann, men vi får se hur det går med
armen. Växlingen kan nog bli ett problem, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0