Myskväll

Det blev faktiskt att arbeta med projektarbetet på eftermiddagen, skönt.
En timme orkade jag arbeta med det, sedan blev jag less. Huvudsaken
är att jag skrev litegrann i alla fall. Middagen bestod av Tacos och sedan
spenderade jag en timme framför tv:n. Tv4 visade en dokumentär om
en 8-årig flicka som hade anorexi. Helt sjukt, en 8-åring! När jag var
i den åldern visste jag inte ens vad anorexia var, och jag var rund som
en köttbulle. Haha, okej inte riktigt - men jag var tjockare än idag.


Klockan närmar sig 20.00, vilket betyder Körslaget - final dessutom.
Jag hoppas på en seger för Team Ola, då skulle jag bli glad. Får se vad
det blir för låtar i kvällens program men jag hoppas det är bra låtar.
Till Körslaget ska jag värma glögg, mumsigt. Nu är det julkänslor för fullt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise-

mums vad gott med glögg, blev åxå sugen på de.. men ja tänkte göra lite negerbollar, de blev ja sugen på!:P haha



nej, inge körslag för mej, ja ska kolla på dansbandskampen jag.. hihi :)

Vem tror du vinner körslaget då?

2009-11-14 @ 19:36:16
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: emelie

sv: förlåt för sent svar.

allt bra idag?

2009-11-14 @ 19:56:48
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0